Ένα από τα πιο δημοφιλή ζητήματα για το σύγχρονο
επιχειρηματικό κοινό, όπως η "Αξιοποίηση του Διαδικτύου και των Μέσων
Κοινωνικής Δικτύωσης προς όφελος μίας επιχείρησης", θα αναπτυχθεί στο
πλαίσιο της μοναδικής εξειδικευμένης έκθεσης του κλάδου κτηνοτροφίας – πτηνοτροφίας
στην Ελλάδα αλλά και στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων, τη Zootechnia,
η
οποία αποτελεί το πιο γόνιμο «έδαφος» για την ανάπτυξη εμπορικών επαφών και
συναλλαγών και την ενημέρωση για τις εξελίξεις στον συγκεκριμένο κλάδο.
Οι Σύμβουλοι του Κέντρου Υπηρεσιών Επιχειρηματικής Ανάπτυξης
microSTARS στην προσπάθεια τους να συνδυάσουν θεωρία και πράξη υποδέχονται έναν
δραστήριο επαγγελματία από τον χώρο του ψηφιακού marketing, τον κ. Stefanos
Sklavenitis, Head of Digital, της Flipside Digital Media, ως φιλοξενούμενο
εισηγητή του Workshop, να μοιραστεί με τους συμμετέχοντες / εκθέτες τα
σημεία-κλειδιά του digital marketing.
Θέματα που θα συζητηθούν:
Θέματα που θα συζητηθούν:
- Ποια είναι η σχέση των επιχειρήσεων από τον κλάδο της πτηνοτροφίας – κτηνοτροφίας με την διαδικτυακή επικοινωνία;
- Πόσο εξοικειωμένοι είναι οι σύγχρονοι κτηνοτρόφοι με τα social media και πώς αυτά δύναται να αξιοποιηθούν προς όφελος της επιχείρησής τους;
- Υπάρχουν ψηφιακά “εργαλεία” που μπορεί να δώσουν νέα ώθηση στην προώθηση μίας πολύ μικρής ή μικρομεσαίας επιχείρησης;
- Είσοδος Eλεύθερη με προαπαιτούμενη τη Δήλωση Συμμετοχής.
Πληροφορίες και Δηλώσεις Συμμετοχής:
Κέντρο Υπηρεσιών Επιχειρηματικής Ανάπτυξης microSTARS
Αγγελάκη 3, 54621 Θεσσαλονίκη
Τηλ.: 2310 27 40 33
Email: pagounia@microstars.gr