Συνεχής αύξηση στη διείσδυση των ηλεκτρονικών αγορών στο
λιανεμπόριο τροφίμων παρότι είναι ακόμα σε χαμηλά επίπεδα. Η πρόσφατη ετήσια
έρευνα καταναλωτών του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών [ΙΕΛΚΑ], με δείγμα 2.000 ατόμων από όλη τη χώρα, αναδεικνύει τις σημαντικές και
βαθιές αλλαγές από τις οποίες διέρχεται ο Έλληνας καταναλωτής καταγράφοντας τις
αντιλήψεις του σε σημαντικά θέματα, γύρω από τις αγορές στα σουπερμάρκετ.
Μία από τις βασικές τάσεις που εξετάζει είναι η διείσδυση
των ηλεκτρονικών αγορών στο λιανεμπόριο τροφίμων, αλλά και γενικότερα η
επίδραση του διαδικτύου, των social media και των νέων τεχνολογιών στις αγορές
προϊόντων σουπερμάρκετ.
Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν δύο τάσεις: η επίδραση
που ήδη έχουν τα ψηφιακά μέσα στις αγορές από τα παραδοσιακά κανάλια των
σουπερμάρκετ και οι προοπτικές ανάπτυξης του καναλιού των online πωλήσεων.
Περισσότερα εδώ...