Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

Σχεδιάζοντας επιτυχημένα προγράμματα ανταμοιβών (Loyalty Programs)

Τα προγράμματα επιβράβευσης πιστών πελατών (Loyalty Programs) έχουν γίνει πολύ δημοφιλή τα τελευταία χρόνια. Καθώς ο ανταγωνισμός στην αγορά γίνεται όλο και πιο έντονος, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις εντάσσουν σχετικά προγράμματα στη στρατηγική του marketing, ζητώντας από τους πελάτες τους να γίνουν μέλη στο club των πιστών πελατών και να αποκτήσουν την κάρτα που θα τους επιβραβεύει με πόντους και δώρα σε κάθε αγορά τους. Περισσότερα εδώ…