Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Συμβουλές καριέρας από τον ιδρυτή του Linkedin

Για τη δημιουργία μίας επιχείρησης, δίνουμε βαρύτητα στους στόχους. Οι στόχοι μας δεν πρέπει να είναι χρηματοκεντρικοί, δηλαδή το πως θα βγάλουμε 1 εκατομμύριο. Οι στόχοι μας πρέπει να είναι πελατοκεντρικοί: πως θα ικανοποιήσω 1 εκατομμύριο πελάτες με αυτό που σκέφτομαι να υλοποιήσω ή να προσφέρω. Εστιάζοντας στο θέμα υλοποίησης των ιδεών μας με τη μορφή επιχείρησης, παρατίθεται απόσπασμα συμβουλών από τον Reid Hoffman, ιδρυτή της εταιρείας LinkedIn. Περισσότερα εδώ...