Για τη δημιουργία μίας επιχείρησης, δίνουμε βαρύτητα στους
στόχους. Οι στόχοι μας δεν πρέπει να είναι χρηματοκεντρικοί, δηλαδή το πως θα
βγάλουμε 1 εκατομμύριο. Οι στόχοι μας πρέπει να είναι πελατοκεντρικοί: πως θα
ικανοποιήσω 1 εκατομμύριο πελάτες με αυτό που σκέφτομαι να υλοποιήσω ή να
προσφέρω. Εστιάζοντας στο θέμα υλοποίησης των ιδεών μας με τη μορφή
επιχείρησης, παρατίθεται απόσπασμα συμβουλών από τον Reid Hoffman, ιδρυτή της
εταιρείας LinkedIn. Περισσότερα εδώ...