Παράλληλα, το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει καταφέρει να
ευαισθητοποιήσει και να ενθαρρύνει και άλλες εταιρείες – προμηθευτές της
Nestlé, ώστε να συμμετέχουν με κάθε δυνατό τρόπο, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη
σημαντική αυτή προσπάθεια. Έτσι, μαζί με τη Nestlé, βασικοί υποστηρικτές της
πρωτοβουλίας «Nestlé needs YOUth», μέσω της δράσης «Follow the Sun» αποτελούν
οι εταιρείες LeasePlan & Aiglon – Peugeot, οι οποίες διαθέτουν 27
αυτοκίνητα για τις ανάγκες μετακίνησης των νέων στελεχών, αλλά και η εταιρεία
Vodafone, η οποία μέσω των κινητών τηλεφώνων & tablets που διαθέτει σε
συνδυασμό με τηλεφωνική σύνδεση, παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία επικοινωνίας
των νέων εργαζομένων για την καθημερινότητα της δουλειάς τους.
Η κοινωνική υπευθυνότητα στη Nestlé Ελλάς είναι αναπόσπαστο
μέρος της στρατηγικής της, με κεντρικό πυλώνα την υποστήριξη της νεανικής
απασχόλησης. Πιστή στις δεσμεύσεις της για την ενίσχυση της νεανικής
απασχόλησης στην Ελλάδα, δείχνει έμπρακτα πως ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ για τους νέους
ανθρώπους, με τη σταθερή υλοποίηση της πανευρωπαϊκής πρωτοβουλίας «Nestlé needs
YOUth», που ανακοινώθηκε στις 15 Νοεμβρίου του 2013 στην Αθήνα. Το πρόγραμμα
αυτό, που αποσκοπεί στη δημιουργία ευκαιριών απασχόλησης κατά την τριετία
2014-2016 για περισσότερους από 500 νέους κάτω των 30 ετών στην Ελλάδα, έχει
ήδη προσφέρει 86 θέσεις εργασίας και ευκαιρία για πρακτική άσκηση σε 25 άτομα.
Περισσότερες πληροφορίες στο http://www.nestle.gr
Πηγή: epixeiro.gr