Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Γνωρίστε τον κόσμο των διαδραστικών ψηφιακών παιχνιδιών: Magic Pleasure Hunt

Τα Magic Pleasure Hunt είναι διαδραστικά ψηφιακά παιχνίδια (advertgames) τα οποία λάνσαρε η Unilever. Τα advertgames χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο μέσω του Διαδικτύου για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών σε δυνητικούς πελάτες. Η πρώτη έκδοση του παιχνιδιού βγήκε τον Απρίλιο του 2011 και προσέλκυσε περισσότερους από 7 εκατομμύρια παίκτες σε όλο τον κόσμο...

Έφτασε στην κορυφή των θεμάτων συζητήσεων του Twitter την ημέρα κυκλοφορίας του, δημιουργώντας μεγάλες προσδοκίες για τη συνέχεια.Το Magic Pleasure Hunt 2 είναι μια άκρως διασκεδαστική, πλήρως διαδραστική περιπέτεια όπου η βασική ηρωίδα τρέχει στους γεμάτους θόρυβο και ζωή δρόμους της Νέας Υόρκης, πετά πάνω από τον ρομαντικό ουρανό του Παρισιού και κάνει σέρφ στα κύματα του Ρίο ντε Τζανέιρο.
To Pleasure Hunt 2 ενσωματώνει την έμπνευση από vintage arcade παιχνίδια, με ενισχυμένη ποιότητα παραγωγής. Ειδικός φωτογράφος έκανε το γύρο του κόσμου για να τραβήξει το εκπληκτικό νούμερο των 6.500 φωτογραφιών. Στη συνέχεια, η εικόνα κάθε πόλης αναπαράχθηκε με μεγάλη λεπτομέρεια μέσα από ένα πρόγραμμα 3D τελευταίας τεχνολογίας, για να δημιουργηθούν μοντέλα εξαιρετικά πιστά στα πραγματικά δεδομένα. Από τα φώτα των δρόμων μέχρι τις οδικές πινακίδες, κάθε σκηνικό που παρουσιάζεται στο παιχνίδι αποτελεί τέλεια αναπαράσταση της πραγματικότητας.
Η πρωταγωνίστρια του παιχνιδιού είναι μια Γαλλίδα επαγγελματίας μπαλαρίνα που εκτελεί περισσότερες από 60 διαφορετικές κινήσεις, γεγονός που την κάνει να είναι μια απόλυτα λειτουργική και απίστευτα ρεαλιστική, ηρωίδα παιχνιδιού.

Δείτε τα βίντεο της παρουσίασης του
Magic Pleasure Hunt 1 εδώ…  και  
Magic Pleasure Hunt 2  εδώ...    καθώς και
το βίντεο για το πώς κατασκευάστηκε το Magic Pleasure Hunt 2 (backstage) εδώ…
Πηγή:
Εργασία των μεταπτυχιακών φοιτητριών του MIS: Παπαθανασίου Αλίκης, Ξενίδου Κατερίνας και Τζέλου Αλεξάνδρας, στα πλαίσια του μαθήματος «Ηλεκτρονικό Εμπόριο – Ηλεκτρονικό Επιχειρείν»