Η διαφήμιση που προκύπτει από την «συμπεριφορά» σας στο Διαδίκτυο ονομάζεται «συμπεριφορική διαφήμιση». Βασίζεται σε δεδομένα για την διαδικτυακή περιήγηση του χρήστη και επιτρέπει την προβολή διαφημίσεων οι οποίες αντανακλούν τα προσωπικά του ενδιαφέροντα.
Με βάση τα ενδιαφέροντα αυτά εμφανίζονται διαφημίσεις που θεωρείται ότι είναι πολύ πιθανό να σας ενδιαφέρουν. Υπάρχει όμως τρόπος να εξαιρεθείτε από την συλλογή στοιχείων για το ιστορικό των διαδικτυακών σας περιηγήσεων? Διαβάστε περισσότερα στο ενδιαφέρον άρθρο του in.gr