Έρευνα που καταδεικνύει πως τα
social media αποτελούν σημαντικό κομμάτι της ιδιωτικής & επαγγελματικής
ζωής, πραγματοποίησε η KPMG. H
έρευνα που έχει τίτλο «Going Social: How businesses are making the most of
social media», δείχνει ότι
ενώ το 70% των οργανισμών σήμερα
είναι ενεργό στα Social Media, οι επιχειρήσεις των αναδυόμενων αγορών, όπως η
Κίνα, η Ινδία και η Βραζιλία χρησιμοποιούν τα Social Media κατά 30% περισσότερο
σε σχέση με τις πιο αναπτυσσόμενες αγορές, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η
Αυστραλία, η Γερμανία και ο Καναδάς.