Όπως κάθε χρόνο -από το 2008-, το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών διεξήγαγε την ετήσια έρευνα του για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Ελλάδα (σε συνεργασία φέτος με το ΣΕΛΠΕ και με την υποστήριξη του GRECA). Τα αποτελέσματα για τις online αγορές στην Ελλάδα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και φέτος, ενώ οι βασικές τάσεις που υπάρχουν παγκοσμίως, σχετικά με τη συμπεριφορά των online χρηστών, φαίνεται να ισχύουν και για τα ελληνικά δεδομένα. Περισσότερα εδώ…