Στις 6 Ιουνίου, σε συνεργασία με το Thessaloniki UX Meetup
και την ομάδα που διοργανώνει το DEVit, θα έχουμε ένα SUPER meetup με θέμα το
UX design ενός website και τον ρόλο που έχει η ομάδα digital analytics στην
παρακολούθηση και βελτίωση της εμπειρίας του.
Τι είναι το DEVit?
Το DEVit είναι το Web συνέδριο 360° μοιρών για front-end,
back-end, DevOps και mobile. Θέλουμε να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον σου για νέες
τεχνολογίες και να μοιραστούμε όλες τις τέχνες που κάνουν το σημερινό World
Wide Web πραγματικότητα. Το DEVit είναι διήμερο. Την Κυριακή 9 Ιουνίου στο
κολέγιο City εστιάζει στην πρακτική εμπειρία με workshops. Την Δευτέρα 10
Ιουνίου στο Βασιλικό Θέατρο διεθνείς ομιλητές θα παρευρεθούν και θα μοιραστούν
τις γνώσεις και εμπειρίες τους σε τεχνολογίες αιχμής.
Περισσότερες πληροφορίες και πλήρης λίστα ομιλητών στο
επίσημο website (https://devitconf.org/).
Τι είναι το DEVit week?
Για μια εβδομάδα οι τοπικές κοινότητες ενώνουν τις δυνάμεις
τους, πριν το κυρίως συνέδριο. Κάθε μέρα θα πραγματοποιηθούν πολλές
συναντήσεις, συναντήσεις και εκδηλώσεις, συνοδευόμενες από τους διεθνείς
ομιλητές του συνεδρίου.
Ομιλίες
CI/CD of
online experiences using digital analytics (Digital Analytics meetup)
- Παναγιώτης Τζαμτζής
(https://www.linkedin.com/in/tzamtzis/) - Analytics implementation consultant
at Baresquare
- Δέσποινα Γκούβα
(https://www.linkedin.com/in/dgkouva/) - Digital Analytics Specialist at
Baresquare
Πως μπορεί όμως να βοηθήσει το τμήμα digital analytics μιας
επιχείρησης ώστε να γίνει πιο εύκολο στην περιήγηση ένα website και να
βελτιώσει την εμπειρία των επισκεπτών? Ο Παναγιώτης Τζαμτζής θα παρουσιάσει
εργαλεία (όπως heat-maps, web analytics, session recording) συλλογής δεδομένων
που χρησιμοποιεί ευρέως η αγορά, τα οποία δίνουν την δυνατότητα συνεχούς
βελτίωσης λαμβάνοντας υπ'όψιν τις πραγματικές ανάγκες των επισκεπτών. Τέλος θα
μιλήσουμε για τον τρόπο που μπορούν να συνδυαστούν όλα αυτά τα εργαλεία μεταξύ
τους με σκοπό την εξαγωγή πιο χρήσιμων πληροφοριών.
Η Δέσποινα Γκούβα θα μας παρουσιάσει πώς μπορούν να
χρησιμοποιηθούν τα digital analytics για την συνεχή παρακολούθηση και βελτίωση
της εμπειρίας πλοήγησης των χρηστών ενός website. Πώς μπορούν να
χρησιμοποιηθούν τα διάφορα tracking εργαλεία προκειμένου να αποκαλυφθούν τα
τρέχοντα αδύναμα σημεία? Ποια είναι τα βασικά reports που διαβάζει ένας
Analytics Manager? Μέσα από αληθινά παραδείγματα οι συμμετέχοντες θα δουν μία
σειρά από διαδεδομένες τεχνικές ανάλυσης που αποσκοπούν στο conversion rate
optimization (CRO) και στην απώτερη αύξηση της ικανοποίησης των επισκεπτών.
'If it
ain’t broke, don’t fix it' - Μύθος
ή πραγματικότητα; (Thessaloniki UX meetup)
- Λένα Λέκκου
(https://www.linkedin.com/in/lena-lekkou-98109042) - Head of Web at SAE
Creative Media
Πότε τελειώνει ένα project; Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να
κάνουμε redesign, και τι εννοούμε όταν μιλάμε για redesign; Πότε και γιατί
κάνουμε User Evaluations; Τελικά ακούμε τη γνώμη των χρηστών μας ή κάνουμε του
κεφαλιού μας; Τι μας λένε τα δεδομένα που συλλέγουμε από τα analytics και πως
μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε με δημιουργικό τρόπο; Ας καταρρεύσουμε όλους
αυτούς τους μύθους που μας κυνηγάνε εδώ και χρόνια και ας συζητήσουμε πάνω σε
συγκεκριμένα case studies ποιο θα ήταν το καλύτερο Design Strategy που θα
μπορούσαμε να ακολουθήσουμε σε κάθε περίπτωση.
Ξεκινάμε στις 18:30 στο OK!Thess, και όπως πάντα, αμέσως
μετά θα έχουμε τον απαραίτητο χρόνο για networking και συζητήσεις!
Περισσότερα στο https://digitalanalytics.gr