Πέμπτη, 21 Δεκεμβρίου 2017

Χριστουγεννιάτικο ecommerce: Ανάλυση για το πως οι χρήστες του διαδικτύου πραγματοποιούν τις αγορές τους το Δεκέμβριο

Με τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια και τις εορταστικές προσφορές να κορυφώνονται, ο Δεκέμβριος αποτελεί τον καλύτερο μήνα για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Η RTB House ανέλυσε τους online πελάτες και διαπίστωσε ότι η δημοφιλέστερη μέρα για αγορές είναι η Δευτέρα και η μέρα με τη λιγότερη «κίνηση» το Σάββατο, ενώ οι χρήστες είναι πιθανότερο να κλικάρουν σε διαφημίσεις αμέσως μετά την παραμονή των Χριστουγέννων (25 και 26 Δεκεμβρίου). Περισσότερα εδώ…