O GRECA, ο επίσημος φορέας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο,
λανσάρει στην Ελλάδα το eCommerce Benchmark, ένα πρωτοποριακό εργαλείο που
επιτρέπει στα e-shops να συγκρίνουν ανώνυμα και με ασφάλεια την απόδοσή τους
στο eCommerce, με τις αντίστοιχες των ανταγωνιστών τους, έχοντας ως βάση 21
βασικούς δείκτες ηλεκτρονικού επιχειρείν (KPIs).
Το eCommerce Benchmark υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον
eCommerce Europe, τον επίσημο Ευρωπαϊκό θεσμό για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, ενώ
αξίζει να αναφερθεί ότι η Ελλάδα είναι από τις πρώτες χώρες σε Πανευρωπαϊκό
επίπεδο, που υλοποιεί και εφαρμόζει αυτό το εργαλείο.
Εκατοντάδες ευρωπαϊκά ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν ήδη
καταχωρήσει τους σχετικούς δείκτες τους, οπότε τα αντίστοιχα ελληνικά e-Shops
μπορούν να βρουν πλούσιο υλικό που μπορεί να βοηθήσει στην εξαγωγή χρήσιμων
συμπερασμάτων για πολύ σημαντικά δεδομένα, όπως το conversion rate, το Cost Per
Click, το κόστος παράδοσης, την κερδοφορία στον κλάδο, κ.α. Σημειώνεται, ότι η
υπηρεσία του eCommerce Benchmark προσφέρεται απολύτως δωρεάν στα μέλη του
GRECA, τα οποία θα έχουν πρόσβαση σε εξειδικευμένα reports κλάδων του
ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ πολύ σύντομα θα μπορούν να συγκρίνουν τους βασικούς
δείκτες τους με τον αντίστοιχο μέσο όρο του κλάδου τους, και στην Ελλάδα.
Ο GRECA καλεί όλα τα μέλη του να κάνουν εγγραφή στο
eCommerce Benchmark στο www.greekecommerce.gr/benchmark και να ανεβάσουν
ανώνυμα, και με απόλυτη εχεμύθεια τους δείκτες τους, ώστε να δημιουργηθεί μία
εξαιρετική βάση γνώσης για το Ελληνικό Οικοσύστημα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.
Σημειώνεται ότι όλα τα στοιχεία αποθηκεύονται με πλήρη κρυπτογράφηση και
πρόσβαση έχει μόνο ερευνητής από τον Ευρωπαϊκό Θεσμό eCommerce Europe.
Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν και στο
www.ecommercebenchmark.org, το οποίο έχει διαμορφώσει ο GRECA.
Πηγή: ictplus.gr