Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

12+1 συμβουλές για αποτελεσματικό εταιρικό περιεχόμενο

Κάθε φορά που το περιεχόμενο μας δημοσιεύεται, συνδέουμε διάφορους στόχους μαζί του. Οι στόχοι μπορούν να περιλαμβάνουν άμεση ή έμμεση αύξηση πωλήσεων, περισσότερη σημασία και πειθώ από και προς αναγνώστες ως πιθανούς πελάτες, περισσότερες εγγραφές στις ενημερώσεις μας, μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα εταιρικού λογοτύπου και ονόματος κλπ. Πως όμως πετυχαίνουμε να δώσουμε στο αναγνωστικό μας κοινό αυτό ακριβώς που θέλει να διαβάσει; Δείτε 13 συμβουλές για βελτίωση και καλύτερη εστίαση εδώ...