Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Ομιλία κ. Ξανθόπουλου Σπύρου, αποφοίτου MIS, στην τελετή ορκωμοσίας

Καλησπέρα σας. Ονομάζομαι Σπύρος Ξανθόπουλος. Αποφοίτησα από το Τμήμα Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών και είμαι απόφοιτος του Μεταπτυχιακού στα Πληροφοριακά Συστήματα. Είμαι επαγγελματίας προγραμματιστής και ασχολούμαι με εφαρμογές internet, καθώς και με mobile applications.
Έχω ασχοληθεί επαγγελματικά και με τον ιδιωτικό και με τον δημόσιο τομέα, συνεργαζόμενος με μεγάλες εταιρείες του κλάδου της πληροφορικής, όπως η Singular Logic.
Αυτήν την περίοδο, συνεργάζομαι με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, για την ανάπτυξη λογισμικού που άπτεται των ακαδημαϊκών διαδικασιών, όπως λογισμικό ηλεκτρονικής γραμματείας, βαθμολόγησης μέσω διαδικτύου κλπ.
Tί μου προσέφερε το Μεταπτυχιακό?
Κατ’ αρχήν απέκτησα γνώσεις που δεν είχα. Το πρώτο πτυχίο μου ήταν καθαρά τεχνολογικό, ενώ με το MIS συνδύασα τις τεχνολογικές γνώσεις με το management και με την πληροφορική.
Για παράδειγμα, έμαθα πώς να οργανώνω αποδοτικότερα ένα project, πώς να συνεργάζομαι καλύτερα με τους συναδέλφους μου στις ομαδικές εργασίες, καθώς και άλλες θεωρητικές αλλά και πρακτικές γνώσεις.
Επίσης, κάτι πολύ σημαντικό για μένα ήταν ότι η απόκτηση του Μεταπτυχιακού μου έδωσε τη δυνατότητα να διεκδικήσω καλύτερες αμοιβές, να ανέβω βαθμίδα, καθώς και να αποκτήσω περισσότερο κύρος στο χώρο εργασίας μου.
Ακόμη, μέσω των πολλών εκδηλώσεων που γίνονται από το MIS, είχα τη δυνατότητα να έρθω σε άμεση επαφή με επαγγελματίες του χώρου και ανθρώπους της αγοράς και να δικτυωθώ επαγγελματικά.
Δεν θα πρέπει να παραλείψω βέβαια ότι, ακόμα και τώρα, που έχω αποφοιτήσει, εξακολουθώ να συνεργάζομαι με τον καθηγητή που επέβλεψε τη διπλωματική μου εργασία, τον κ. Ξυνόγαλο, και κάνουμε μαζί δημοσιεύσεις σε διεθνή συνέδρια.
Επίσης είναι σημαντικό να τονίσω ότι μου δόθηκε η δυνατότητα να γνωρίσω αξιόλογους ανθρώπους, συμφοιτητές και καθηγητές, με τους οποίους ακόμα και σήμερα διατηρώ ουσιαστικές προσωπικές και επαγγελματικές σχέσεις.
Ολοκληρώνοντας, θεωρώ ότι το συγκεκριμένο Μεταπτυχιακό που έκανα άξιζε, με ωφέλησε, με έκανε πιο ολοκληρωμένο επιστήμονα και μου έδωσε εφόδια για την επαγγελματική μου σταδιοδρομία. 
Σας ευχαριστώ πολύ και εύχομαι καλή σταδιοδρομία στους σημερινούς αποφοίτους!